Flatαμε… να σε πατώ





Εντάξει, τα φορέσαμε τα σανδάλια, αλλά τώρα που πιάνουν οι δροσιές και οι ψιχάλες, τι να κάνουμε; Το τραβάει η ψυχούλα μας το κλειστό. Αλλά, προς θεού! Είναι ακόμα νωρίς για μπότα…  Εδώ μερικοί – μερικοί κάνουν ακόμα μπάνια και εσύ θέλεις να φέρεις τον χειμώνα; Όχι αγάπη μου. Σήμερα θα μιλήσουμε απλώς για κλειστά παπούτσια. Όχι για χειμωνιάτικα. Απλά κλειστά παπουτσάκια που φοριούνται… προς το τέλος του καλοκαιριού όταν έχουμε βαρεθεί τα ξώνυχα. Μάλιστα.















Αυτή την εποχή, έχουν αρχίσει και μου αρέσουν πολύ οι εσπαντρίγιες συνδυασμένες με jeans. Να σου πω την αμαρτία μου, τις έχω βαρεθεί απ’ το προηγούμενο καλοκαίρι φορεμένες με σορτς, αλλά τώρα που ο καιρός το επιτρέπει και δεν ασφυκτιούμε μέσα στα παντελόνια, οι εσπαντρίγιες (οι δικές μου) παίρνουν το αίμα τους πίσω που «έμειναν στον πάγκο» όλη τη προηγούμενη σεζόν.












 




















Οι μπαλαρίνες πάλι, είναι μια καλή επιλογή γι’ αυτή την… μεταβατική εποχή, και ειδικά αν σου αρέσει το ladylike. Φόρεσέ τες με boyfriend jeans αφού τους γυρίσεις λίγο τα μπατζάκια (των boyfriend ε), ή με φούστες και φαρδιά σορτς.


























Τα slip-ons που τα έχω τόσο σε εκτίμηση , αν και είναι για πιο σπορ look, εμένα πολύ με έχουν βολέψει ακόμα και με φουστάνια. Άνεταααα. Για τη νέα σεζόν, πολύ θα μου άρεσε ένα ζευγάρι σε μαύρο κροκό… ή σε λέοπαρντ… ή σε snake, τέλος πάντων κάτι σε ζώο.























Τα oxford επίσης είναι παπούτσια που μπορεί να σε βολέψουν και να κάνεις ωραιότατο ανδρόγυνο στυλ με chino παντελόνια αλλά και να τα φορέσεις με μίνι φουστανάκια για πιο θηλυκό look.











Ότι και να προτιμήσεις, αυτό που πρέπει να προσέξεις είναι να είναι το υλικό του παπουτσιού μαλακό, διότι αν είναι σκληρό σαν κέρατο… δεν υπάρχει περίπτωση να μη σε «χτυπήσει». Νόμος.































































asos €14,20  (δες εδώ)







asos €22,75 (2 ζευγάρια)  (δες εδώ)





asos €28,44  (δες εδώ)










asos €31,28  (δες εδώ)







asos €35,55  (δες εδώ)








asos €49,76   (δες εδώ)











Bershka €35,99










Bershka €39,99










DKNY Καλογήρου €105,00  (δες εδώ)











Fullah Sugah €9,90  (δες εδώ)







Jeffrey Campbell €70,00  (δες εδώ)











La Redoute €43,45  (δες εδώ)











La Redoute €55,45  (δες εδώ)











Michael Kors, Καλογήρου €60,00  (δες εδώ)











Zara €29,95










Zara €39,95










Zara €79,95


Σχόλια