ΑΥΤΑ ΤΑ ΝΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ 'ΧΕΙΣ ΣΤΕΙΛΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΔΙΚΑΣΟΥΝ


Πολύ μόδα το... μαρμαρί στα νύχια αυτή την άνοιξη, αλλά τι κάνουμε αν δεν θέλουμε να βάλουμε ψεύτικα;

Εμένα, να σου πω την αμαρτία μου, δεν τα σηκώνουν τα νύχια μου τα gel και τους φούρνους, αλλά έχω βρει την υγειά μου και την ησυχία μου με τη σχετικά καινούργια σειρά της essie, τη gel couture, που μου κρατάει μια εβδομάδα τουλάχιστον χωρίς τροχούς και ψησίματα και βγαίνει πανευκόλου με απλό ασετόν.

Άμα ξέρεις καμιά καλή μάρκα πες μας και μας στα σχόλια να μας ξεστραβώσεις, ε; 

Εδώ παρακάτω σου έχω τα τελευταία, τα ανοιξιάτικα, τα καλυτερότερα βερνίκια, τύφλα να 'χουν τα μάρμαρα:


Erre Due Punky Ballerina και Sugar Drops 

Essie No1155 

Essie No1167 

Essie No1168 

Essie No1169 

Essie No1170 

Essie No1171 

Essie No1172 

OPI LisbonWantsMoor

ORLY Νo20970 

Seventeen Studio No92

Σχόλια