VALE... ΝΤΙΝΟ


Ναι βρε παιδάκι μου, ένα λελούδι αρκεί, αλλά λέμε τώρα στην περίπτωση που δεν ξέρει ο χριστιανός τι μπορεί να θες... να μην του δώσουμε μια - δυο - πεντέξι ιδέες;


Σε ρωτάει αυτός: "Μωρό μου πραγματικά δεν ξέρω τι δώρο να σου πάρω του Αγίου Βαλεντίνου..." για να του πεις εσύ: "Δε θέλω τίποτα μωράκι μου, έχω εσένα και μου φτάνει".
Χα χα χα. Κοίτα αγόρι μου στο do not buy να ξεστραβωθείς που θες να έχεις και κοπέλα, θες να τη βγάλεις και αβαβά. Άντε.

Δώρο νάμπερ ουάν:

Addiction Massage €10 το άτομο
Έχει γιομίσει το τόπος. Ωραιότατο μασαζάκι, το απλό το τίμιο, μην πάει ο νους σου στο κακό, που μπορείτε να το απολαύσετε μαζί, σε κοινό δωμάτιο με δύο κρεβάτια.


Δώρο νάμπερ του:


Zara €49,95
Ένα ζευγάρι γόβες είναι πάντα ευπρόσδεκτες. Καλό είναι να προτιμηθεί κάτι κλασικό στο σχέδιο και περίεργο στο χρώμα. Όχι το ανάποδο.


Δώρο νάμπερ θρι:

Mac Basic Bitch €50

Η Mac είναι η απολυτοσίνη των καλλυντικών. Τα θέλουμε όλα. Η παλέτες είναι μια καλή επιλογή γιατί δεν είναι τώρα να μπλέκουμε με ξένες λέξεις όπως foundation.



Δώρο νάμπερ φορ:

Ξενώνας Αγνάντιο €100 το βράδυ

Ένα ταξιδάκι να ξεμπουκώσετε; Εδώ κοντά, στα εξωτικά Λαγκάδια Αρκαδίας, δυόμιση ωρίτσες από την Αθήνα, με τα πρωινά σας, τα τζάκια σας, τα ωραία σας.



Δώρο νάμπερ φάιβ:

Cluse €139,95

Κακός χαμούλης με αυτά τα ρολόγια φέτος, θα φανεί και ενημερωμένο το μανάρι...


Δώρο νάμπερ σιξ:

Hams and Clams
Ένα ρομαντικό δείπνο για δύο. Να φας τα στρείδια σου, να πιεις τα bloody mary σου, να νιώσεις τον έρωτα στο στομάχι σου.

Σχόλια