Flat... δαγκωτό


Μιλάμε για έρωτα με την πρώτη ματιά. Τα νέα flat πεδιλάκια μου έχουν πάρει το μυαλό, έχουν στοιχειώσει τις μέρες, τις νύχτες και την ντουλάπα μου, αφού πιστεύω ακράδαντα ότι ταιριάζουμε πάρα πολύ, είμαστε φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλον, και ότι θα κάνουν πολύ καλή παρέα και με τους άλλους "έρωτες" της γκαρνταρόμπας μου. Αν γίνουν δικά μου...






Migato





Είναι flat αλλά ladylike και τα φαντάζομαι να τα φοράω με skinny jeans, ιδανικά κόκκινο αφού τα πεδιλάκια τα θέλω σε μαύρο, τι με έχει πιάσει με το μαύρο μες τον κατακαλόκαιρο...







Bershka €15,99



...με τη στενή μίνι μου φούστα, με το μαύρο λατρεμένο σορτσάκι που από μπροστά μοιάζει με φούστα με δύο "μύτες", με το boyfriend, με το little black dress...


Pleasepleaseplease, be mine...











Το άρθρο δεν είναι διαφημιστικό.
Οι τιμές μπορεί να μεταβάλλονται αναλόγως προσφορών.









Bershka €29,99











Bershka €35,99









Bershka €39,99 









Migato 












Fullah Sugah €19,90



Pull&Bear €35,99 







Steve Madden €70,00












stradivarius €25,99







Zara €12,99 










Zara €22,99







Zara €22,99







Zara €35,99 



















































Σχόλια